خرید دوربین مداربسته ایمن باشی
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

 کاربران باید قبل از استفاده از دستگاه، شماره خود و تعدادی از شماره‌های دردسترس و نزدیک را در در آن ذخیره کرده تا در صورت مشاهده علائم خطرناک، با آن‌ها تماس بگیرد. متاسفانه نمی‌توان زیاد به این نوع سیستم‌ها اعتماد کرد؛ چراکه کابل تلفن ثابت ممکن است توسط دزدها قطع شود. در این صورت دستگاه از کار افتاده و نمی‌تواند با شما ارتباط برقرار نماید. سیستم دزدگیر منازل سیم کارتی نوع پیشرفته‌تری از دزدگیرها در بازار ورود پیدا کرده‌اند که به جای ارتباط با خط تلفن ثابت، با یک سیم کارت در ارتباط هستند. این مسئله موجب می‌شود که دزدها هیچ راهی برای دور زدن دستگاه شما نداشته باشند!

سیستم دزدگیر اماکن سیم کارتی به صورت اتوماتیک پس از مواجهه با علائم مشکوک، به زنگ زدن می‌پردازد تا شما را از علائم آگاه سازد؛ البته اگر از سیم کارت اعتباری برای این سیستم‌ها استفاده می‌کنید، باید همواره حواستان به میزان شارژ سیم کارت باشد؛ زیرا در صورت اتمام موجودی دزدگیر به هیچ عنوان نمی‌تواند با شما ارتباط برقرار نماید. این وسیله آنقدر توانایی محافظت دارد که نه تنها در ساختمان‌های مسکونی، بلکه در ادارات و سازمان‌ها نیز به کار گرفته می‌شود. سیستم دزدگیر منازل تحت شبکه در برج‌های چند طبقه و آسمان خراش‌ها، استفاده از سیستم دزدگیر تحت شبکه ضروری است. کاربرد این نوع، به مناطق مسکونی ختم نمی‌شود؛ به‌گونه‌ای که حتی در ادارات مهم که نیاز به حفظ امنیت بالایی دارند نیز استفاده از سیستم دزدگیر تحت شبکه متداول است. جالب است بدانید این سیستم نه تنها با صاحب آن ارتباط برقرار می‌کند؛ بلکه قادر است به محض مشاهده علائم مشکوک، به صورت دقیق و با جزئیات موضوع را با مسئولان امنیتی در میان بگذارد.

خرید دوربین مداربسته در اماکن مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. درست است که آن‌ها در مکان‌های مختلفی کاربرد دارند؛ اما بیشتر این وسایل از اجزای مشابهی تشکیل شده‌اند. این قطعات عبارتند از: کنترلر مرکزی بخش اصلی دزدگیر منازل، کنترلر مرکزی به حساب می‌آید که وظیفه آن نگهداری و ذخیره داده‌ها است. کنترلر مرکزی دستورها را ارسال می‌کند. این بخش مهم تعدادی زون دارد که با استفاده از آن‌ها، کنترل یک منطقه انجام می‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: